Kiedy się urodziłaś moja kochana córeczko zamiast cieszyć się piękną chwilą poczęcia,płakałam w poduszkę obawiając się przyszłości. Dziś żałuję tych przepłakanych dni. Żałuję, że nie mogłam Ci wtedy dać poczucia bezpieczeństwa,spokoju i radości z narodzin. Okazało się, że urodziłam istotkę silniejszą od siebie. To dzięki Twojej miłości,spokoju i radości z życia stopniowo odzyskiwałam wiarę, że może być całkiem dobrze. Czasem się zastanawiam kto tu komu daje więcej miłości ja Tobie córeczko czy Ty nam?

Kochamy Cię córeczko :*❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Jeśli chcesz obdarzyć Martynkę wirtualnym przytulaskiem, możesz to zrobić przekazując swój 1.5% podatku:
40475 KUCZORSKA MARTYNA
Możesz także posłać darowiznę:
Odbiorca:
Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"
Alior Bank S.A., nr rachunku:
42 2490 0005 0000 4600 7549 3994
Tytułem:
40475 Kuczorska Martyna darowizna na pomoc i ochronę zdrowia





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przygotowania przedświąteczne

  Moja córka zaskakuje mnie każdego dnia. Wczoraj wymyśliłam że spróbuję ozdobić z Martynka pierniczki. Choć w głębi duszy podchodziłam do t...